tisdag 10 mars 2009

Snölek

Jag bestämde mig redan i morse eller i förmiddags att om det kommer mycket snö som då inte blir slabb på em så ska jag ut och leka i snön. Och det gjorde jag!!

Fick med mig båda barnen ut att åka stjärtlapp i vår egna lilla backe på tomten sen gjorde vi el jag en snölykta och vi alla gjorde änglar. Det var supermysigt och My gillade att vara ute och visa mig en massa saker som hon kunde. Sist vi gjorde sånt här (var ju i för sig inte så länge sedan) men det kändes som om man var mammaledig eller så. Tänk om det kunde ligga ett tag så vi fick busa lite till och att det inte i morgon är en gråliknande massa....hmm.

Nu sussar de så sött i sina sängar, karln är och spelar innebandy och jag knapprar på burken...det är lätt att fastna här..

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Det är sjukt enkelt att fastna!
Jag skulle ju bara surfa runt lite och sen läsa min bok, nu har jag suttit här i 45 min redan....

Miafia sa...

Härligt att få leka av sig i snön!

Ha det gott!