söndag 15 mars 2009

Frissan å hockey

Igår var jag äntligen hos frissan och blev både korthårig och blond igen!!
Jätte skönt för nu kommer våren, det som fattas nu är lite färg i ansiktet och på kroppen (blir väl något besök i solariet) så man inte känner sig så genomskinlig!!!
Barnen fick vara med farfar och hans fru så de var och tittade på hockey uppe vid IP där det var någon sorts cup. My var lycklilg för att äntligen fått sett sin idol spela!!
Skulle vara kul att själv gå på något sorts idrottsevenemang... undrar om det finns någe kul nu..??

På kvällen glodde vi på "Mello" och jag kan bara säga att rätt låt vann!!
Det tråkigast låten och framträdandet tycker jag att EMD hade ,lite för mycket... tycker jag...men jag trodde faktiskt att Ugglas skulle ta hem det för den var mer udda än Malena, ja ja får se om man orkar se det stora spektaklet...i maj.. man har väl glömt bort allt tills dess.
Och då ÄR det ju VÅR!!!!!

Ja dagen avlöper med lek, barn och fika besök. Vi får se hur många barn det blir, just nu är det bara 3, varav 2 egna. My tog med en kompis hem från gympan.

Själv hoppas jag kunna prata en stund med min bästa vän som bor på andra sidan jorden, jämnt när man kan ringa så sover hon för det är natt där men kanske idag....

Inga kommentarer: