måndag 16 mars 2009

Måla,slipa, måla

Idag har jag slipat och målat hela dagen..
Inte hemma på något roligt ställe utan på jobbet. Vi eller dem håller på att renovera, fräscha upp så då hjälper vi till. Var lite roligt att göra något annat än att servera gäster men det ömmar här och där. Slipade i ca 2 h och målade i ca 5. Resten åt vi lunch hos konkurenterna och fikade så just nu är det inte roligt att måla. Får se om det blir klart för at öppna till lunch imorgon annars blir det på em. Jag ska jobba iaf.

Maken ligger nerbäddad med feber och är förkyld, han har ännu inte förstått att man måste ta det lugnt ibland .Inte jobba 10-12 h/dag och vara ledig max 1dag/vecka. Håller inte i längden...
Hoppas han är dålig i morgon så han MÅSTE vara hemma.

Jag tror jag vet vad jag kommer att drömma om inatt.....

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Håller ni på att renovera? Va kul, det var väl lite på tiden. Alltså inte hemma menar jag då, utan på jobbet. Får väl ta mig dit en sväng och kika.