fredag 20 mars 2009

Helgaktiviteter

Gud så skönt med helg!
Barnen sover som stockar, de är helt slut efter en vecka men vem skulle inte vara det om man är ute hela dagarna! Är rätt mör själv, det märks att våren närmar sig, vi får fler och fler gäster. Speciellt om det är bra väder!!

Dennis är i Åre och tittar på grävmaskin med en kompis och kommer hem imorgon. hoppas jag!!
Vi är barnfria imorgon kväll tom söndag em och ska bara äta, sova och mysa med varandra. Känns som vårat liv på sistone bara handlat om jag , mitt jobb och barnen, versus Dennis och jobben...
Har funderat på om man ska hitta på något, men nej, känner inte för något särskilt så det blir middag ute. Ska nog testa nya haket i Vaxholm. Vägrar att laga mat!! Ska väl fira mig lite eftersom jag blir ett år äldre... är det något att fira egentligen???
Men lite fika och kanske någon present på söndagen så hoppas jag på en lång sovmorgon, en lång promenad i solen (som jag hoppas är framme då) och få känna sig lite utvilad efter en helg..Vi får väl se hur det blir....

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Låter som en riktigt bra idé att vårda förhållandet och kärleken! Jag hoppas att ni får det riktigt mysigt! Och ett STORT grattis i förskott! Hoppas att du får en riktigt härlig födelsedagshelg!!

CharmKatti sa...

Jag har som vanligt otroligt dålig koll på födelsedagar, så det kommer ju inte som en överrasking att jag inte visste att du ska fylla år....