lördag 3 oktober 2009

Yatzy

..blev det för hela slanten igår. Har nu på senare tid tyckt att det är rätt kul med spel. Hade ett par goda vänner på middag så då åker spelen fram.
Förra gången spelade vi "Stockholsspelet" och vi blev så arga på varandra, eller jag blev väldans arg på min karl och hon på sin....
Envis jäkel och älskar att retas när man redan är förbannad....
Så vi bestämd oss för att spela Yatzy istället. Kan ju säga att jag inte är en mästare på det men någon måste ju komma sist!!
Så när vi tog sista rundan briljerade jag och kom upp i 300 poäng!! Woaw. Kul att man kan vinna någon gång, säkert hjälpte rödvinet till...

Idag har vi bara varit. Varit ute en sväng. Haft vänner på fika och nu väntar en hyrfilm. Vi var inte ensamma om idén att hyra film. Man kan säga att hyllorna var tomma på affären så utbudet var bara denna. Duplicity med Julia Roberts. Vad jag vet så har hon inte gjort någon "dålig film".

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Hur var filmen då?
Yatzy, det är ju hur kul som helst!
Vore toppen vi kunde ta en omgång nån kväll.
kram
katti