söndag 25 oktober 2009

Buddy Holly



I torsdags var vi och såg musikalen Buddy Holly. Den var helt fantastisk bra. De hade gjort den lite gladare än förra gången. För hur man än gör den så dör han ju....
Suverän musik och alla var fantastiskt bra!! Den som var bäst var nog "körkillen". Helt otrolig var han, rolig och vilken kondis han måste ha!!! I slutet var det mer som en konsert än en musikal, alla stod upp i publiken och dansade, klappade händerna och sjöng. Jag kan starkt rekomendera er att gå och se den. Å Brolle, han ÄR ju Buddy Holly. Han har ju verkligen sin stil och den kan man ju tycka olika om, men sjunga och spela det kan han!!!

Innan intog vi en smaskig måltid på mitt jobb. Där åt även mormor som var barnvakt, barnen och förstås våra vänner som var med på musikalen.
Tyvärr fick vi inte ihop det med hämtning av barnen och andra tider så vi kunde inte äta i stora staden. Det får bli nästa gång

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Äsch, lika gott och trevligt på hemmaplan, varöfr in o surra i stan liksom;-)
Kul att musikalen var så bra. jag har varit lite tveksam just av anledningen Brolle...men sjunga kan han.

Kram!

Popprinsessan sa...

Jag håller med Katti, som jag skrivit innan, jag är lite tveksam till Brolle, men du säljer in musikalen bra!! Får kanske kolla upp det här.. :-)