tisdag 27 oktober 2009

Storhandling

I går kväll for jag iväg till Coop för månadens storhandling. Hu jeda mig vilken pärs. På vårat Coopp Forum så håller dem på att göra om allt. IGEN! Sen har de slutat med byggvaror så allt kanske ska få bättre å störra plats. Vad vet jag. Men det tog nog ca 2 timmar. Vet faktiskt inte riktigt vad jag fick med mig hem. Kylen är full, frysen också så något vettigt måste det ha varit iaf.
Hoppas till nästa gång att de är klara med sin ombyggnad...
Nya krafter, nya tag

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Men alltså, dessa förbenade ombyggnader! Du påminde mig just varför jag inte brukar handla på coop....

Tant Janet sa...

Det är ju jättejobbigt att handla när dom bygger om, man hittar ingenting, kartonger och grejer överallt... men det blir nog bra när det är klart!!

Popprinsessan sa...

Oj, jag borde också storhandla... Rensade ur kylen imorse på allt som var för gammalt och ofräscht och nu är där så tomt så jag tror aldrig det varit så innan.. det nästan ekar..

Hoppas att du har en skön helg!