tisdag 24 februari 2009

Fettisdag

Solen har skinit idag. Benen och rumpan är ömma av löpningen igår. Ögonen hänger vid knäna av för lite sömn.
MEN......
...vi har ätit varsin semla idag. My älskar semla, jag med men Tilde leker mest med grädden å bullen åker ner i magen. Gott var det men nu skulle man behöva en månads fasta.... undrar om man skulle greja det???

Imorgon ska vi på 5 års koll på BVC, få spruta mm. Det går nog bra ska försöka att inte föra över min spruträdsla på Henne bara, Dennis skulle gått men han jobbar....som vanligt....

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Det kommer att gå bra!
Du kan väl titta bort och låta BVC-tanten fixa det hela.

Kram på dig!

Miafia sa...

Var det du som sprang ut på gångvägen mot centrum ungefär strax efter 19 ;-) I sådana fall såg jag och sambon dig då vi var ute och promenixade.

Var det inte halt att springa?
Jag halkade minst 1000 ggr....

Åsa sa...

Jag sprang i måndags vid 8 tiden förbi... kollade in dem tokiga barnen som åkte pulka nedför backen vid stora vägen, tur att det inte kom någon bil!!!