söndag 8 februari 2009

Söndag

Ja då har helgen passerat i hög fart igen.
Vi har bestämt att en helg här framöver ska vi stänga av telefonerna och bara vara..... tror ni att det går??!!!
Jag tror inte att min make kan stänga av den eftersom han inte kan låta bli att ringa eller svara vad han än gör... nja inte jämt då men nästan, men mitt i middagen eller i samtalet eller så man kan bli tokig för mindre!!

Vet ni att jag såg solen i dag!!
Eller så kanske jag blev bländad av en spegel men kisa fick jag göra. En kort sekund eller två var det bara men jag kunde reflektera över det iaf!!!

Ja full fart men fika gäster igår och middagsgäster som kom och sov över vid 4 i natt sen hade My kompisar här ett tag och mormor å morfar kom på fika. Det är kul att få besök å det är kul att besöka folk oxå, helst så där appråpå....tycker jag...
SSSSSnart ska jag ut å springa på dem halkiga vägarna... ska kanske köpa broddar, kan man springa med sådana????

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Vågar du ge dig ut i den här halkan?
Har du telefonen med dig:-)
Kan faktiskt vara vettigt med tanke på mörkret och halkan.
Jag tyckte oxå jag solen ett litet kort ögonblick, och faktiskt så sjöng fåglarna i dag!
Kankse det blir vår i år oxå?

Miafia sa...

Solen missade jag men hörde visst lite kvitter. Härligt!
Hur gick det med springandet?

Åsa sa...

Fantastiskt. Var inte alls halt på den stora vägen där var det sandat men på våra småvägar är deet livsfarligt så då får man gå i diket...bland hundbajset...