söndag 15 februari 2009

Söndagsfika

Ja denna helg gick ju lika fort som de andra!!!
Trots det var jag ju hemma och vabba i två dagar också.. Men i morgon så blir det jobb igen och det är faktiskt rätt skönt!! Hoppas jag, blir väl måndags städ som vanligt. Nej jag ska inte klaga!!

Barnen och jag tog en tripp till Mio i Täby för att spana in en ny matta till vardagsrummet.
Nu har jag hittat en som verkar jätte mysig, som man kan borra ner tårna i...
Grå, mörkgrå blir det nog men vi får nog vänta ett tag till tills kassan godkänner det.
Jag tror jag aldrig varit där inne för jag visste inte att det var så stort!!
Tre våningar var det och My ville åka alla rulltrappor!!
Tur att dem är lätt roade, vi har ju inget sådant i Vaxholm direkt!!

Sen blev det fika hos mormor och morfar och nu så stannar vi på middag, skönt att slippa knåpa ihop och komma på allt själv. Sen är det ju trevligt också!!
Blir inte så ofta som man träffas och äter ihop trots att man bor så nära som man gör, fast där är det värre med farfar! Han bor på samma ö men vi äter typ aldrig middag ihop, lite tråkigt faktiskt. Får vi nog ta och ändra på!!

Slog ett öga eller öra på melodifestivalen igår medans jag tog ett bad med levande ljus!! och jag tycker nog att H:E:A:T hade den bästa låten. Lagom hårdrockssvängig!! trist med all disco pop som låter likadant!! Var det någon skillnad mellan Lili & Susies låt och Måns????
Väldigt liten i så fall... nu får jag nog hjälpa till att duka...

4 kommentarer:

CharmKatti sa...

Åhhh, jag missade ju melodifestivalen, skulle kolla den igår på nätet tänkte jag, svt play, men dom får inte sända den. För då kan det bli orättvis bedömmninga av låtarna. Visst, helt rätt, men jag ringer ju inte ens och röstar:-)

Veronique Fantastique sa...

försöker igen att lämna ett spår hos dig,nu på ett annat sätt - ser du mig nu???
kramar

Åsa sa...

ja jag ser dig nu!!!

Veronique Fantastique sa...

Jag har lämnat en utmaning till dig på min sida-skriv 7 personliga sanningar om dig på din sida och utmana 7 andra =)
kramar