lördag 7 februari 2009

SOL!!!

Ja tänk om vädret kunde vara lite roligare!!
Tänk om solen kunde skina någon gång när man var ledig!!
Tänk om det snart kunde vara vår.. eller en ordentlig vinter!!

Jag gick till vår lokala affär idag för att hämta ett paket å det var ju i stort sett livsfarligt. På den stora vägen så var det ok men på våra småvägar och stigar är det bara is, men jag kom ju faktiskt både dit å hem.

Är lite seg idag för jag blev nerlurad till grannen som hade tjejträff. Det var jätte trevligt och skönt att prata tjej snack. Innan jag gick ner så låg jag å läste saga för båda tjejerna i våran säng. Det är ju så himla mysigt, tycker vi alla tre men man var bra seg, höll på att somna, som tur var tog jag mig ner ändå.

Våran minsta tjej är ju väldigt morgonpigg men nu börjar det gå till överdrift. I morse vaknade hon halv 5!!! 4.30!!! Det är inte normalt

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Visste du inte att solen har slutat fungera? Läste en artikel om det tidigare:-)