tisdag 3 februari 2009

Ansikskräm

Jag är ute efter en ny ansiktskräm och det är inte det lättaste!!
En hel djungel av olika ingredienser som ska vara bra på olika sätt. Sen finns det ju 100 olika av det märket oxå så jag kände mig lite snurrig i affären. Kände att det var kanske lite för dyrt för mig, en liten burk skulle gå på ca 500 spänn. Säkert är den jätte dryg å bra men jag har ju lite problemhy och är torr emellanåt vid haka å näsa så... nja jag vet inte. Fick hem lite prover som jag testat i 2 dagar sen tog jag den gamla krämen för jag behövde smörja in mig flera gånger å DET tycker jag inte om.

Har kört Decleor i bra många år nu så jag tänkte pröva något annat. Måste nog gå till en hudterapeut så de kan analysera huden mera, har inte så stort förttroende för 23 åriga tjejer på Kicks... Sorry. Tacksam om någon har nåt tips på någon kräm eller ställe som är bra!!

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Nä, inga tips. Jo, förresten, men den är lika dyr den. Lancome har många superbra! har alltid varit jättenöjd med deras ansiktskrämer.
Min decleor är oxå tvärslut. Behöver en ny...:-)

Miafia sa...

Decleor är min favvo och har varit i många år. Redan när jag började hudvårdsutbildningen -04 så blev jag kär i märket!

Åsa sa...

blir nog att jag beställer av svägerskan ändå... de är ju bra!!