måndag 31 augusti 2009

Ja hur gick det då???

Det GICK toppen bra i början!!
Bildligt talat alltså. För den första km, ja nästan hela fick jag gå för det var så mycket tanter i vägen. Förlåt, tjejer...Ja endel av er kanske såg hur det var.

Jag är nöjd, men hade innan hoppats på att komma under timmen, men det gick inte. Jag sprang på 62 minuter. Får väl skylla på dessa andra kvinns som var i vägen helt enkelt!! Nästa gång jag springer ska jag stå längst fram i ledet när starten går.

Roligt var det, massor av glada människor som stod och hejade på. Bra musik, ibland. Värst var på slutet, sista backen upp. Då spelar dem en ballad när jag/vi springer förbi. Kanske skulle man spelat något lite fartigare så man får lite extra ork att pinna på lite mera.

Jag är nöjd och stolt för jag sprang (!?) hela tiden. Gick en gång för det var så svårt att springa och dricka på slutet, allt hamnade i fel strupe liksom...

Efteråt bjöd de på goda smoothies från Chicita, ostkaka och bananer. Av barnen (eller mamma, vet ej) fick jag en röd ros. Tack snälla!!
Får se vad nästa lopp blir???

Kan säga att middagen intogs på vår lokala krog där jag smällde i mig en 200 gr hemgjord hamburgare med sallad och pommes!!!!
Jag liksom orkade inte laga mat igår...

2 kommentarer:

Miafia sa...

Kanonbra kämpat Åsa!
Det gjorde du väldigt bra trots alla tjejer i vägen. Det blir alltid så när det är stora arrangemang. Jag kan tipsa dig om Hässlebyloppet, det är kanon och ingen trängsel alls att tala om!

Jag åt oxå en fet hamburgare från lokal igår. Men eftersom jag viktväktar så åt jag inte allt bröd och all pommes...Det var supersmarrigt och välbehövligt att fylla på!
Kramar

Katti sa...

Satan vad duktig du är!
Själv tog jag bilen till lantis igår:-)