onsdag 12 augusti 2009

Host, host..

Hostan tror jag börjar ge mig sig. Värst är det ju på morgonen och på kvällen. Jag har tom vaknat av hostan. Förkylningen är kvar och jag med...Fast ibland känns det inte så.
Det har nu gått tre arbetsdagar och jag är helt slut. Hur ska detta gå??
Som tur är, är det rätt lugnt på jobbet nu, de flesta har väl börjat jobba och sen finns det väl inte så mycket turister kvar eftersom vädret inte är det bästa!!
Sen tror jag att folk inte har några pengar kvar, jag är nog en av dem....
Som tur är kan jag ju äta på jobbet ;-D.

Det tråkiga var att när jag kom tillbaka fick jag vet att det varit massuppsägning.
5 stycken ska sluta!!! Ja för endel kanske det är lika bra.....
Men vissa kommer jag faktiskt att sakna

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Men oj vad trist att så många måste sluta!
Blir det merjobb för dig då?
Skönt att du fick vara kvar:-)
du, vi måste ses, det var alldeles för länge sen!