måndag 7 september 2009

Fotboll & vin

Oj vad snabbt en vecka går. Känndes som det var häromdagen jag skrev ,men så var icke fallet!!

Poolen är nästan tömd, gräsklipparen är på lagning och återkommer om 3 veckor så vi lär ha en äng här då, dammråttorna slåss i hörnen och jag sitter vid datorn!!
Så lätt kan jag summera den sista tiden. fast sen har jag vart i storstan själv UTAN barn och man. Träffat en vännina, skvallrat och druckit vin. Känns som helgen varit lång. Barnfri både fredag och lördag. Det var jätte härligt!!

På lördagen såg vi forbollen mellan Ungern och Sverige på vår lokala krog.
TUR att de gjorde mål i slutsekunden för matchen var rätt trist annars.
Sovmorgon både lördag och söndag. Inte undra på att man är trött!!

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Så ni var där i lördags, då hade vi hunnit gå innan ni kom då:-)

Popprinsessan sa...

Ja visst är det otroligt så fort tiden försvinner? Jag hinner inte riktigt med känner jag...