torsdag 13 augusti 2009

Tjejmil…

Fick mitt startbevis från Tjejmilen igår. Har tänkt att det är så himla långt kvar, men det är det ju inte!!

2 1/2  vecka bara. Undrar om man orkar???

Visst har jag tränat men sista 2 veckorna har jag varit dels lat sen sjuk… Nä det ska bli kul. Spännande. Hoppas jag klarar av det runt 50 minuter iaf. Det är målet.

Nu väntar jag bara på att hostan ska försvinna så jag kan gå in för slut spurten på uppladdningen.

I den bibban men reklam om Tjejmilen och andra grejer så kom det en inbjudan till Tjurruset. 10 km på hemlig plats i skogsterräng. Med stigar, kärr, berg och snår. DET låter som en toppen kul grej :-) Kanske låter lite rubbat men som gammal orienterare så saknar man det där litegrann. Det låter som ett riktigt kraft prov. Men först tar vi Tjejmilen. En platt bana på asfalt och grus…

4 kommentarer:

Charmkatti sa...

Ja visst är det så, man har fullt upp för jämnan tycker jag.
Ang tjurruset så har Annas Henrik sprungit det. Och några fler jag känner, dom tyckte det var superkul!

Popprinsessan sa...

Oj vad du är hurtig! Det är bra! Och jag gissar att det är lättare att masa sig ut när man har ett mål framför sig, som ett lopp.

Trist med massuppsägningar på ditt jobb, förstår att det säkert blir tuffare för dig också när det försvinner kollegor..

Passar på att önska dig en härlig helg!

Miafia sa...

Jo den damp visst ner häromdagen....men jag HINNER verkligen inte träna. Vet inte hur jag ska göra :(

Heja dig Åsa!
Kramar

Haveristens logg sa...

Vi i "familjen" önskar lycka till!