söndag 9 augusti 2009

Ja då var semestern slut…

IMG_4217

Känns lite småtråkigt men det går inte att påverka. Den har varit bra, med sol och bad, med lite regn…med båt åkande, med bilåkande. Träffat och umgåtts med vänner, ätit och druckit goda saker. Faktiskt känns den som att den varit lång också, otroligt!!

Det tråkiga är att jag blev sjuk sista veckan, så den har jag hostat och snorat mig igenom. Den vill ju inte försvinna i denna värme heller så det är som det är.

I morgon kommer My hem.. Guuud vad jag saknar henne!!! Farmor som hon varit hos blev ju också sjuk men jag hoppas att hon haft det bra ändå. Det var tänkt att farmor skulle komma upp med henne någon gång denna vecka men nu åker Dennis ner och hämtar henne, kanske kan de mötas halvvägs….

Annars åkte jag en tur till Arlanda idag och hämtade en kompis som varit ute och farit. Vad smidigt och fort det gick att åka dit. Den nya vägen är helt kanon. Förr har det ju tagit en timme innan man är där men det tog typ 35-40 minuter från Vaxholm. Nästa gång kanske man själv ska ut och fara… man får hålla tummarna…

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Ja, idag är det första dagen på jobbet för mig också. Känns trist, hade gärna varit ledig längre, men samtidigt ska det bli lite skönt med rutiner igen. Framför allt för L.

Hoppas att du mår bättre nu! Det är aldrig kul att vara förkyld..

Miafia sa...

Men man kommer in i vardagen fort, så är det ju liksom bara.
Det låter som om ni haft det jättebra förutom på din dumma förkylning då :(

Hoppas du mår bra nu!
Matteus tackar för grattishälsningen förresten :-)
Kram