tisdag 25 augusti 2009

Äntligen!!

Nu har jag äntligen gjort det!!
Sprungit en mil!! Ja det har jag ju gjort förrut men nu det senaste året eller är det åren???
Känndes helt förjävligt, men det ska nog gå bra på söndag ändå. De första 3 km är helt olidliga tycker ja sen så lunkar det liksom på. Nu när man springer är man ju liksom själv. Det är jag INTE på söndag!! Tror det var 25 000 anmälda till Tjejmilen.
Hade nog tänkt springa den "rosa banan", då man ger pengar tll bröstcancerfonden. Måste kolla upp det lite innan bara.
Nä nu måste jag fika lite...

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Visst ja, det är redan på söndag!
Skulle du springa i nåt sånt där lag?
Duktig är du hur som!!
Kräftskivan var trevlig och kul, förutom den märkliga mannen från ert område då...och några andra kufar som dök upp.
Kram
Katti

Miafia sa...

Bra gjort! Jag springer oxå på söndag men har inte varit ute och luffat sen i våras. Men men jag får se det som ett rent motionslopp.

Kram