lördag 29 augusti 2009

Laddad

Kläderna är tvättade och framtagna. Ombytet är packat. Uppladdningen kunde varit bättre men nu känns det som om jag är redo för morgondagen…

Det liksom pirrar förväntansfullt i magen. Säkerligen lite nervös men mera upprymd. Det ska bli toppenkul!! Detta har jag ju inte gjort på ett par år nu. Senast jag sprang ett lopp var en stafettävling. Var med i ett lag från Högskolan i Kalmar, då vi sprang typ Öland runt. DET var jobbigt. Platt som en pannkaka, sen såg man ju rakt fram de 6-7 km som man skulle springa. Måste vara…hm få se nu…2002 var det nog. Woaw 7 år sedan. Herregud var länge sedan!!

I morgon då tävlar jag mot mig själv.. och förståss 25 000 andra tjejer. Lycka till!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Oh my vad du är laddad, kul!!
Kanske ses vi där?
Lycka till och allt!
kram
/marie

Unknown sa...

Och så var det jag Marie/Miafia som skrev!

CharmKatti sa...

Men hur gick det då?