söndag 26 april 2009

Woaw!! vilken helg..

Det är ju helt otroligt vilken helg det har varit.
Kvarterets barn har sprungit emellan varandra och de lekte hela lördagen, så efter maten var My så trött att det bara var film som gällde. Det blev Pettson och Findus -Å Tomtemaskinen... vilket val...
Idag var hon iväg hos en annan kompis och lekte hela dagen, så man har inte sett så mycket av henne, men hon har kul.
Dennis var ledig idag så det var skönt att umgås och arbeta tillsammans i stället för ensam. Nu är det sommardäck på min bil också och båda bilarna är nytvättade.
SKÖNT!! Tror inte vi har tvättat den på hela vintern, det har regnet fått göra..

Vi har haft besök av min bästa vän Jessica i helgen, som är hemma över sommaren för att jobba. Hon bor annars i det exotiska landet Kazakstan!! (eller bara tillfälligt eftersom hennes sambo jobbar där för tillfället!)
Vi hoppas att hon kommer tillbaka för gott till oss här hemma till nyår!!
Innan har vi bara träffats korta och intensiva stunder, men nu så hoppas vi att njuta mer och längre av hennes sällskap!!
Bra början när hon hjälpte till att tvätta bilarna...
+ poäng där ;-)

Vet ni vad våra barn gjorde i fredags hos dagmamman!!??

DE BADADE I HAVET!!

Måste ha varit iskallt, inte mer än 10 grader.
Jaha då kanske man snart får VABBA igen då, eller????
Tilde hostar redan och snorar men det behöver ju inte bero på det.... men, men....

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Haha, det är bra, utnyttja vännerna till max, det är det dom är till för!
Loppan badade oxå, men hon är frisk...än så länge...:-)

Popprinsessan sa...

Brr, låter kallt att bada, men jag tror att jag också hade gjort det om jag varit barn. Nu har jag nog blivit äldre och mer trist...

Hoppas du slipper vabba!