måndag 20 april 2009

Utbrott!!

Ja det är inte bara jag som är trött i denna familj. My hade något sorts utbrott igår så jag vet inte vad!!
Bara gallskrek, allt och alla var dumma, det var fel tandborste och tandkräm osv.osv.

Sen ville hon flytta till farmor också för där var det mycket bättre....

Jo det har hon nog haft det för där har hon varit i centrum. Fått som hon velat. Hon har bestämt maten eller allting tror jag. Så det var väll för mycket att komma hem, där hon inte får lika mycket uppmärksamhet, inte får bestämma allt. Sen har hon nog en hel veckas aggressioner som ligger och bubblar som hon inte fått ut hos farmor som hon är van vid här hemma. Stackarn!!
Det tog nog en timme innan hon kom till ro, innan vi läste kattboken innan hon ville och kunde somna.
Inte undra på att man är trött i "kolan"...

Sen hade väl jag ingen toppenhelg men det är en annan historia...

Måste ju tillägga att hon har lugnat ner sig. Vill inte flytta längre till farmor och hon tycker om oss och vill bo kvar... skönt att höra!!!

Det som behövdes var mjuka klappar, hålla om och säga att man saknat henne enormt och att jag älskar henne...

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Ja det är märkligt vad kärleken till sina barn kan göra med en. Och med barnen för den delen.

För att inte tala om kärleken till sin man...man kan stå ut med mycket tack vare den....

Åsa sa...

Jo det är så sant...
Undrar hur länge bara eller är den ändlös???

Popprinsessan sa...

Det är så konstigt, för varje gång L varit hos sina mor- eller farföräldrar så ska hon vara lite svår mot oss. Våra föräldrar säger att hon är mycket "snällare" när inte vi är med. Alltså, hon är alltid snäll, men hon testar mer med oss föräldrar. Undrar varför det är så?

I helgen var L hos sina farföräldrar och när vi hämtade henne på söndagen blev vi bjudna på lunch och L skulle givetvis inte äta. Jättejobbigt också att farmor la sig i när jag försökte prata med L.. men det är också en annan story :-) Nu ska L vara där igen i helgen när vi ska på bröllop, så jag fasar för hur det ska bli när hon kommer för att vara näbb i kyrkan...