fredag 3 april 2009

Vilken dag!

Woaw vilket väder det har varit idag. My och jag har nog varit ute hela dagen. Småpulat i gäststugan, gungat och gjort i ordning altanen, lite iaf.
Vi åt lunchen ute, bara det var ju fantastiskt, sen åt vi glass också fast då hade vi hämtat hem lillasyster.

Nu tror jag att jag har rensat ut vinterkläderna! Barnen får behålla en uppsättning inne för man vet aldrig, men min dunjacka som jag använt en gång i vinter fick åka ut och skidbrallorna också!!
My tyckte vi skulle ställa upp poolen idag men jag tror vi väntar ett tag till.. tills sommarvattnet är på.... måste hitta något bra ställe att ha den på.

Riktig sommarmat blev det idag, grillad fläskfile med ugnspotatis och nån sort grönsaksröra med aubergine,svamp, balsamico och vitlök som Katti bjudit på som är så himlans god... tack..

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Har jag?
Vilken rätt är det?
Kommer jag inte ihåg, men kul att det smakade:-)

Miafia sa...

Visst är det härligt och ännu bättre känns det att rensa ut de stora tjocka kläderna som tar sån plats!

Den där Katti gör himla go mat hon :-)

Idag skiner solen på oss oxå!
Kram

Popprinsessan sa...

Det är så svårt med kläder nu tycker jag. Ganska kallt på morgonen, men riktigt varmt på eftermiddagen. Imorgon ska jag shoppa och försöka hitta lite överdragsbyxor etc till L så att man kanske kan hänga undan overallen för gott :-)