måndag 4 maj 2009

Glömt bort??!!

Jag har inte haft en tanke på vare sig dator eller att blogga de här dagarna när den stora solen varit framme. Jo man behövde ju visst betala lite räkningar men det var mest under hot!!

Annars har man bara varit ute. Vi har krattat tomten så nu är väl 2/3 gjord. Resten tror jag vi tar med gräsklipparen.... Man får inte slita ut sig..Lite blommor har kommit till i små krukor.

Tilde har velat cyklat hela tiden och då menar hon inte att hon ska cykla utan att JAG ska cykla och hon sitta bak. Det är bra för då får jag ju träna lite oxå. Detta går ju inte alltid för My kan ju inte hänga med men vi fick till några svängar i helgen iaf. My försöker att cykla utan "stödisar". Detta går ju sisådär eftersom hon inte vet vad tålamod är!! Efter två svängar på gatan utanför så vill hon inte eller så orkar hon inte längre... Hur ska man öva upp det??? Hon är ju envis men inte i detta fallet!!

Min helg avslutades med att jag jobbade faktiskt och det var inge kul!! Knappt någe folk var ute i Vaxholm och hälsade på så det var lugna gatan och vädret var ju inte toppen, men men ....Trist att humöret hänger med bara.....

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Jag får nog ge spikmattan några fler chanser, men inte ikväll...

Det är precis samma sak för Loppan och hennes cykling. Nu har vi satt på stödhjulen igen, men höjt dom lite så hon måste balansera lite mer. Men tyvärr gick dom inte att höja så mycket, men vi ska få låna ett par andra av grannarna i vita huset:-). För deras kille hade det funkat att göra på det här sättet.