torsdag 16 april 2009

Saknar och längtar

Jag saknar min stora lilla sötnos!!

Imorgon kommer min stora tjej hem igen. Innan tycker jag att det varit lugnt att bara ha Tilde men igår så kände jag bara att jag vill krama henne..NU!!
Har knappt fått pratat med henne på telefonen!! Bara en gång och det var snabbt det.

Dennis hade pratat med henne på dan idag och jag blir lite sotis på honom.
Jag vill också. När jag ringde så svarade de inte, sen var det för sent..
Imorgon på morgonen när jag lämnat Tilde, när jag sitter på färjan ska jag ringa, då kanske de sitter i bilen, vi får se.

Dennis berättade att hon tyckte vi skulle baka en tårta tills hon kom hem..
Varför då? sa Dennis.
Jo för att fira att jag kommer hem. En välkommen hem tårta!!
Jaha vi får se vad det kan bli....

I morgon är det fredag och det är skönt. Känns som denna vecka varit extra lång, eller bara extra intensiv. Jag har ju cyklat till jobbet..... :-)

5 kommentarer:

CharmKatti sa...

Klart tjejen ska ha en tårta!
Förstår att du längtar, det är ju länge sen ju som ni sågs.
Kram
Katti

Miafia sa...

Det är både nyttigt och jobbigt att känna längtan!
Snart får du krama på henne :-)

Härligt att kunna cykla till jobbet, keep up the good work :-)

Popprinsessan sa...

Håller med, klart att hon ska få en tårta! Och så blir det ju extra fredagsmys :-)

Härligt att kunna cykla! Måste nog damma av min cykel så att vi kan ta lite kvällsrundor nu när det är så fint väder.

Trevlig helg!

Popprinsessan sa...

Blev det någon tårta? ;-)

Åsa sa...

ja det blev det. Farmor och My hade köpt en sådandär fryst princesstårta. Mycket gott var det!!