onsdag 3 december 2008

Trött i mössan

Usch va trött jag är!! Har vart en sju helsikes lunch med bara jag och Jonas som jobbade så nu behöver jag inte träna aerobic idag, jag kommer ha träningsvärk ändå i morgon.

Sitter och funderar på vad man ska ge för julklappar till folk eller till barnen, svårt det där men de blir nog glada bara det är inslaget!!
My ska nog få en cd spelare med skivor till som hon kan ha på sitt rum, Tilde vete katten. Mera duplo lego tror jag sen är det till kusinen också men det blir nog riddare eller dinosaurier eller nåt sånt. Inte fler bilar i alla fall......

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Hallå där snygging!!
Vad kul att se dig här!
Men att du har försökt blogga förut hade jag inte en aaaning om. Men det klart, man kan ju inte veta allt.
Vi ska köpa julklappar på fredag, den ena ungen är hos dagmamman och den andra hos mormor.
Ha det!
Kram
Katti

Nu förstår du väl att jag måste länka till va? Från min sida menar jag.

Miafia sa...

Hej Åsa gåsa klinga!
Kul att träffa på "känningar" här i cybervärlden.
Vi studsar ju runt tillsammans ibland på aerobicsen ju...Och nu har inte jag varit på ett par gånger igen. Det är för mycket runt omkring och tiden räcker helt enkelt inte till.
Vi ses och ha det gott!