söndag 14 december 2008

3:e advent

Idag lovade dem sol och härligt väder!!
...men icke. Tur det för jag har varit inne hela dagen och bakat pepparkakshus, gjort endel julgodis och sen har vi klätt granen... Dennis var ute och letade på förmiddagen sen hjälpte vi alla till att få upp kulorna och glittret. Den blev himlans fin.
Dennis jobbar ju hela nästa vecka och är då inte hemma så vi gjorde det lite innan jul annars jobbar jag ju och sen är det julafton....Sen vill man inte ha granen kvar inne!!
Tiden går så himla fort....

Hann med och träna oxå eller hann med jag prioriterar det för jag mår så jäkla bra av det. Kanske inte just nu men i morgon och resten av veckan. På onsdag är sista passet innan det är jul uppehåll sen får vi klara oss i 2-3 veckor utan Anja, träna på egen hand då...

Vi hann nog med att köpa de flesta julklapparna i fredags, det var skönt och vi var nästan själva i Arninge centrum när vi sen skulle in på Coop och handla lite mat och på bolaget så var alla där.... undrar när man ska handla julmaten?????? Det är väl kaos då

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Jag tror det var en till som låg i ordenligt i söndags!
Jag kör träning idag, jag har ju förmånen att ha karln hemma:-)