söndag 7 december 2008

sssöndag

Då var det söndag igen. Har varit en ok dag. Fick träffa Jojje en 7 dagar gammal kille. Man har glömt hur små å söta de är...
Annars var vi hemma idag och band en krans till dörren, My lekte med kompisen TuvaLi, ja Tilde var också med förståss.

Jag fick träna idag!!! Min mamma kom ut och bakade pepparkakor med ungarna så jag fick ha ett monsterpass med Anja. Skönt men det märks att det är jul vi var 7 stycken, brukar vara 15-20 stycken....
Så nu är jag trött i kroppen och i mössan så det blir snart lite the och sen godnatt.

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Vad duktig du är!
jag måste komma iväg imorrn. Missade i fredags och sen har det inte blivit på hela helgen. Den försvann lixom, helgen alltså.

Ha det bäst!
Kram Katti

Miafia sa...

Vad bra du är som kom iväg på träningen! Anja är tuff och hård...
Ibland måste man välja sina aktiviteter och jag hamnade på glöggmingel istället. Träningen får jag ta någon annan gång...även fast jag skulle behöva och må bra av det!

CharmKatti sa...

Men se där, va fint det blev!

Vi ses imorrn på Lucia!