måndag 15 december 2008

Solen sken idag!!

Jaha var det idag som solen skulle skina!!! Inte i går när man var ledig....och kunde njuta av den!
Ja det var ju skönt för barnen idag att slippa regnet och slabbet eftersom de går på ur & skur dagmamma...Kläderna var torra när vi kom hem, fantastiskt!

Nu har jag eller vi skrivit julkorten. My hjälpte mig. Ska väl skicka en hälsning på mailen också. Har kollat igenom julklapparna och ska kompletera lite få se när det blir, i helgen tror jag sen ska jag hitta det jag vill köpa till Dennis. Jag vet vad jag vill köpa får se om jag hitta det någonstans!!!

hade tänkt att få ihop eller iaf dekorera pepparkakshuset men My vill så gärna vara med så nu kan jag inte göra det då blir det världskrig. Hon har ju ett rackarns humör den tjejen, undrar vem hon fått det av??!!

Annars kan jag berätta att jag har träningsvärk som vanligt efter Anjas pass sen tror jag att jag är lite öm efter naprapaten, var där i fredags.
Men träningsvärk är en skön sorts smärta, iaf i lagom form....

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Visst är det skönt med träningsvärk. Men inte i magen, samtidigt som man har åkt på en jäkla hosta...
Vad du ska köpa till Dennis kan jag ju inte fråga, men lite nyfiken är jag ju.
Kram!

Miafia sa...

Blir avis på träningsvärken som du känner men så får jag skylla mig själv! När är sista passet?

Visst är det härligt att slippa geggiga kläder någon dag. Vi vill ha snö!!

Jag tar mig friheten att lägga till dig under mina "bloggar att följa" hoppas det är ok, annars får du säga till?!

Åsa sa...

Nä kanske inte i magen, jo då vet man att det tagit bra!!

Marie sista passet är nu idag 17/12 jag e hemma och sitter framför datorn... Har inte orkat fixa barnvakt...