måndag 29 december 2008

Handla igen!

Jaha då var det dags för nästa handling av mat men denna gång blir det lite roligare tror jag. Sen får jag med mig maken, bara det är ju fanastiskt!!

Julen har varit bra och barnen har fått alldeles för många julklappar tycker vi vuxna iaf. Själv har jag valt ett halsband eftersom maken jobbar så mycket och tycker inte om att gå i affärer. Men det gör inget jag är super duper nöjd. Har jobbat alldeles för mycket och vill vara ledig nu så snart ska jag få 4 dagar på raken inte 1 eller 2!!! Skönt ska det bli.

Vi blir 6 vuxna och 3 barn på nyår, just nu känner jag inte alls för att fira något, för min huvudvärk går inte över eller jo lite men det är så tungt, tror jag får migrän ibland....

Ja ja nu ska jag gå ner och försöka vara trevlig ett tag.
Kram & hej

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Äsch, det är överdrivet det där med att vara trevlig. Varför det egentligen.-)
ja,jag ska oxå shoppa till nyår imorrn. Vi blir 7 vuxna och NIO barn. Det blir nog lite kaos-artat men det ordnar sig!
kanske vi ses till 12-slaget?

Åsa sa...

ja man vet ju aldrig vart fötterna bär en. Förhoppningsvis mår vi bättre. Ont i huvudet och lite små illamående men det kanske försvinner med lite vin...