måndag 22 december 2008

God Jul!

Idag var jag på Coop Forum och handlade julmaten.. och jag var inte ensam. Men jag tog det lugnt och försökte inte att trängas, stressa och bli på dåligt humör så det gick faktiskt rätt bra. Tur att de har uppfunnit shop & go. Tänk att stå i kassan i en halv timme också, då skulle mitt humör tryta. Jag tror det mesta är införskaffat och det är bara skinkan som ska griljeras, imorgon kväll annars blir det som det blir. Mat och potatis.




Vi ska ha jultallrik på jobbet imorgon så man är nog lite less på julmaten ändå.


Godis har vi, mat, öl, vin, men ingen snaps... det kanske vi borde ha..
Ja de har ju öppet till 19 imorgon så det ska man nog hinna.




För er alla som läser min blogg önskar jag er en


God Jul !!!!


1 kommentar:

CharmKatti sa...

Hej, vad fina ni är!
Mysan var här idag som du kanske vet och lekte, det var hel-lugnt, eller lugnt vet jag itne, men dom bråkade inte en enda gång!
God jul själv om vi inte hörs!
Kram