onsdag 17 december 2008

Bada!??

Är det inte lite konstigt att man frivilligt vill bo kvar i detta gråa land!
Idag har ju solen inte gått upp över denna horisont undrar om solen sken någonstans idag. Usch!!

Idag fick Tilde känna lite på vattnet!
Barnen och den ena fröken var nere vid vattnet vid Karlhill och då får Smulan, en hund, något busigt för sig och ska springa ut på bryggan och då i vägen står Tilde lite för nära kanten och tappar balansen och druttar ner i spat!! Självklart på magen så ansiktet är i vattnet men fröken var riktigt snabb!! och fick upp henne på ett kick, sen hostade hon lite, var lite blöt men glad!! Tror hon brås på Dennis.... Han var och är mer under vattnet när man badar än över!!

Som tur var hände inget allvarligt och Tilde fick vara inne och leka ett tag medans kläderna torkade så hon var nog nöjd. Nu sover hon sött i sin säng, My också tror jag. De är inne i någon svårt att somna period, kan vara för att tomten kommer snart...

Sista träningen var idag eller är just nu men denna vecka har man jobbat för två varje dag så jag känner mig rätt trött. Ska väl yoga lite istället och tänja ut mig eller bara gå och läsa....

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Jag har oxåvarit lite dålig på det där med att träna i veckan. Känner mig så trött och slut. Vill verkligen vara ledig nu i några dar. Jag har dock kört lite på pilatesbollen och lite omvända situps framför tv:n. Men orkade inte så mycket så nåt fel är det på min hälsa.
Såg att du länkat till mig, kul!
Men, du, behöver du verkligen ha kommentarsgranskningen på?
fast det är klart, jag vet ju inte vilka typer som läser in blogg så det kankse är bra:-)

Åsa sa...

Nä det e sant, det är ju typ ni som läser den så ni får ju skriva nästan vad ni vill... Jag känner ju er brevlåda!!!