onsdag 17 februari 2010

Sjuka dagar

Nu vet jag faktiskt inte vilken dag det är, tror det är onsdag idag.
Vi har nu alla råkat ut för "kräksjukan".
Igår låg först jag, sedan My och sist Dennis. Tilde har ju redan haft det.
Idag var vi sega, speciellt My och Dennis. De två har sovit en hel del.
Har blivit en hel del tv och film också men även lite pusssel och pyssel.
Själv känner jag mig också rätt pigg men det är väl för att någon måste ju ta hand om alla dem sjuka och vem blir då det??
Tilde har varit pigg, för pigg.

Hade ju tänkt att man kunde lära sig det nya fotoprogrammet jag har fått i datorn men jag har inte haft ork till något. På sin höjd läsa sagor för tjejerna. Det är rätt mysigt sen har vi ju lyssnat på sagor på skivor också.
Det är toppen!! Alla ligger eller sitter och myser fast ingen behöver anstränga sig! Måste nog införskaffa flera inte bara för små barn utan för större. kan man ha i bilen sen på resorna runt om i Svedala.

Hoppas att vi imorgon vaknar upp, utvilade och pigga.
Vad är oddsen på det????

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Ja vad ska man säga, är det inte den ena så är det den andra...
Nu har ju vi oxå fått det, fast i väldigt lindrig form, endast Fanny och hon har bra kräkts 1 gång.

Härligt att datorn rullar och att ni är nöjda!

Puss o Kram
Katti