måndag 8 februari 2010

Huvudvärk och korvgrillning

Det blev ingen bio utan det blev en middag med vänner istället. Ute på krogen i stora staden där vi sov över och fick sovmorgon!!!!
Det var mycket trevligt.
Lördagen var inge kul för jag hade sådan huvudvärk hela dagen att jag trodde jag har åkt på migrän på äldre dar....
Jag har ju aldrig haft migrän innan så jag vet ju inte hur det känns men tårarna rann ner för kinderna utan att jag egentligen grät. Det pulserade och kändes som jag inte hade sovit på en vecka eller två, trots jag fått sovmorgon. Man ville bara gå och dö.
Jag kan ju inte skylla på att jag var bakis efter två glas vin och en öl!!!
Nä detta kändes som man bara ville sova fast jag tror inte jag skulle kunnat det ändå. Var ju hos naprapaten i onsdags och sen tränade jag ju styrka på kvällen så jag får väl skylla mig själv helt enkelt.

Igår var tjejerna på sånt uselt humör till en början att de ville inte göra något. Försökte locka dem med allt möjligt men det blev korvgrillning hemma och åka stjärtlapp i vår lilla backe. På em lekte de med kompisar på var sitt håll. DET var jätte bra för dem båda att komma ifrån varandra lite.

Tog en liten löprunda igår medans det var ljust och det känns ljusare ute. Kanske för att solen skiner eller så helt enkelt blir dagarna längre. Det känns att snart kommer våren, solen värmde riktigt skönt igår. Det känns sååååå härligt!!
Tänk när vi kommer hem från Kazakstan så kanske det är vår!!!!

2 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Låter härligt med korvgrillning och pulkaåkning:)

CharmKatti sa...

Vår...den känns så olidligt långt borta just nu. Om snövallarna åtminstone kunde bli lite mindre så man såg nåt i bilen...
Nä, jag ska inte vara bitter, snön är fin och vacker. Men kall....

Kram, kram!