torsdag 4 februari 2010

Bio, sovmorgon och tidiga mornar..

Imorgon har vi fått barnvakt!
Dennis och jag ska ta oss till biografen och antagligen se "Luftslottet som sprängdes" eller " Snabba Cash". Troligtvis den förstnämnda.
Kanske ska vi ta och äta någonting, eller jo det måste man ju men ute på krogen sen får vi se vilken salong vi ska gå på. Vi har inte bestämt oss än..

Vi kör på med Tilde och hennes välling omvändning för avvänjning blir det nog inte än.
Nu kör vi bad, pyjamas, tänder, saga och godnatt i sängen och hittills så har hon inte vaknat mitt i natten utan på morgonen. Hon har ju alltid varit morgonpigg och det går nog inte att ändra på!!!
I går kunde jag hålla henne vaken till 7 sen var det kört och i morse stod hon vid min säng halv 6 skrikande efter både välling och macka!!!
Ja man undrar ju ibland men det är bara att hålla fast vid sin tro och kämpa. Nu ska det gå, vi ska få sova hela nätter igenom och få barn som vill äta frukost!!

Men i övermorgon kommer det ingen skrikande efter välling eller macka då har jag SOVMORGON!!!!

Inga kommentarer: