söndag 14 februari 2010

Datasupport

Tack snälla Katti för all hjälp med våran “värdelösa” dator!!!

Nu har vi fått en ny som är Tyst!!  och även är tre gånger så snabb. Helt fantastiskt. Nu skulle man ju kunna ha den på OCH sova, det kunde vi inte förr. Tänk all irritation man har haft medans man satt här förut och sen då inte orkade längre.

Nu ska vi bara ta och kolla upp en ny laptop och trådlöst bredband så är vi nog nöjda. Jo en sån där extern hårddisk ska vi ha!!!! Måste vi ha!!!

Idag så åker min älskling Vikingarännet. Hoppas det går bra för honom. Han borde ha åkt i snart 5 timmar, kanske är han redan i mål??? Vem vet. Hoppas han ringer när han är det!!

Vikingarännet är ett lopp på långfärdsskridskor mellan Uppsala och Stockholm på 8 mil. Tror nog han är rätt mör efteråt. Han och de han åker med skulle ta in på Centralbadet och basta efteråt. Det låter skönt även fast jag inte åkt. Själv har jag varit ute och sprungit en vända medans barnen är hos en kompis och leker. Det ger en ny kraft och energi. Kände i morse att jag var väldans seg när vi var på barnens gymnastik. Det är nu åtgärdat så nu är jag trött för en anledning!!!

Nu är det dags för dagens bestyr, vedintagning och tvätthantering!!! Vi ses!

Inga kommentarer: