torsdag 18 februari 2010

Friska igen!!

Det tog ett tag med denna sjukdom men nu tycker jag vi är friska igen. Det mag onda är borta också så nu äter man bara lite mindre. Det kan ju bara vara positivt!!!

Så imorgon så får trollen gå till dagmamman igen och busa i parken medans jag ska gå till jobbet.

Dennis är fortfarande lite krasslig fast han ska jobba ändå, han är ju egen företagare!!

På toppen av kräksjukan blev han även dunderförkyld och ont i halsen Så det tar lite längre tid för honom att bli frisk.

Vi tror eller vet att han tog ut sig så på Vikingarännet att han blev lite mer illa däran. Där han åkte på 5.23 en mycket bra tid för att inte ha tränat så mycket och för att vara första gången. Nu är han lite biten så nu blir det flera. Kul tycker jag. Umgås med vänner på ett annat sätt.

3 kommentarer:

Tant Janet sa...

Skönt att ni är friska igen, håller tummarna för att ni får vara det ett tag nu!!

Popprinsessan sa...

Ja, usch, det känns som en långdragen kräksjuka. Jag har fortfarande ont i magen och illamåendet blir värre när jag äter. Men inte fasen syns det speciellt mycket på vågen! Nyponsoppan sätter väl sina sockerspår...

Jag hoppas att ni alla är pigga till helgen!

Kram!

CharmKatti sa...

Jaha, jag som trodde jag skulle klara mig... tappat 2 kg på ett dygn det är inte dåligt ;-)
Men dom går man väl snabbt upp igen bara magen vill ha lite mat igen.

Kram
Katti