torsdag 3 december 2009

Tungt...

Undrar vad det har varit med dennna vecka. Inget har funkat för mig.
Imorgon är det begravning för min farmor. Kan var det som spökar i mitt huvud.
Har kännt mig ledsen, lite avtrubbad och otroligt trött.
Har vart en del pyssel innan. Olika saker ska fixas och trixas. Jag behövde inte vara med att planera och fixa själva begravningen, som tur är.
Men kläder ska ses över, inte bara till mig utan till barnen. Maken får fixa det själv!! Blommor ska komponeras mm mm.
Sen med julplaneringen, presentplaneringen, jobb och ledighetsplaneringen så säger min hjärna och kropp- NEJ!!!

Det har varit mycket på jobbet, lite struligt emellanåt mycket struligt men sådant går ju över. Men med allt hemma så kanske det inte är så konstigt att luften ibland tar slut för en.
Jag hoppas att efter i morgon att man känner sig lite lugnare och mera avkopplad.
Det får vara slut på planerandet..

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Oj... det är klart att det är mycket som snurrar i huvudet när du har en begravning framför dig.. Jag tänker på dig och hoppas att du får ordentligt med sömn inatt! Och att du får möjlighet till vila i helgen!!

Kram!