tisdag 22 december 2009

Tidig Julklapp

Vi har fått en för tidig julklapp.
Vi fick den redan för en månad sen men nu är det bokat och klart. Fixat och trixat.
Dennis och jag har fått en resa.
En resa till ett land jag nog aldrig skulle besöka annars om inte mina vänner skulle bo där just nu.
Vi ska få åka till ett sånt exotiskt land som Kaszakstan. Till en stad som heter Almaty och ligger väldans nära den Kinesiska gränsen.

Barnen ska få vara hemma med farmor de 8 dagarna vi är borta. Känns som en resa på 12timmar enkel väg, inte vore så kul för dem. Kanske inte för oss heller. Tror nog att de inte får så mycket ut av resan. Så vi åker iväg själva. Till våra vänner för att få uppleva något urhäftigt (hoppas vi).
Resan blir av i mars. Då hoppas vi att det inte är -40 grader eller som på sommaren +40!! utan bara några få minus, lite sol eller mycket sol. Kanske lite vår!!

Jag är nog fortfarande lite chockad, har nog inte gått in ännu.
Tack än en gång mina kära vänner!!

Inga kommentarer: