lördag 12 december 2009

Spruta

Var hos doktorn igår för att kolla upp lite födelsemärken som jag/vi tycker ser lite suspekta ut. Ingen fara var det med dem. Är mer som stora fräknar!! Tyckte doktorn iaf. Har bott i Vaxholm nu i 6 år och träffade för första gången min husläkare. Tyckte det var på tiden!!
Medans jag var där tog jag även svininfluensasprutan.
Jag har en rätt stor skräck för sprutor, eller inte sprutorna i sig utan att jag ska svimma av sprutan. Det har hänt flera gånger. Nu var det väldans länge sedan jag tog en spruta. Men det gick bra, fick ligga ner ett tag och läste tidningen efteråt.
Kan tyckas konstigt eftersom jag fött två barn, men det är inte samma sak.

Herregud vad ont det gör nu! Armen värker, igår kväll hade jag en otrolig frossa och jag har haft en förjävlig huvudvärk som nu har gått över.
Inge roligt alls men det var väl bra att ta den.... hoppas jag.
Det går väl över....

2 kommentarer:

Katti sa...

Det går över, jag hade likadant. Men det onda i armen tog några dagar, frossan gick över på en dag, och huvudvärken, ja, den kommer o går, kan nog inte skylla på sprutan längre...

Popprinsessan sa...

Hoppas att du inte blev sjuk av sprutan och att det onda släppt!