tisdag 26 maj 2009

Sol i Småland

Vilken helg!!
Tog prover på Tilde i fredags och det var inte lätt. En nål stor som bara den i den pyttelilla armen. Men det gick, hon skrek som en gris tills hon fick komma loss, då sa hon bara hej då jätte glatt!! Jädrans unge. Kan säga att hon var bra blå i armvecket sen..

Vi åkte till Småland för att fira svärfar som fyllde 60. Jätte trevligt blev det med deras vänner och grannar där nere. Var länge sedan som man skrattade så mycket, hela tiden :-)
Jag blev dock sjuk på natten och låg eller stod å kräktes...
Nä jag drack inte så mycket heller...
Efter en sömn på ca 4 timmar så blev den dagen lite lååång.. Dennis körde den lånade husbilen så det var jätte skönt, då kunde jag slumra lite.
Hemvägen tog nästan dubbelt så lång tid som den brukar med massor av andra bilar som också skulle hem. Konstigt!
Köer, köer, köer..

På måndags morgonen så var det Dennis tur att bli dålig så nu vet jag att det berodde INTE på de 2 glas rödvin och ett glas champagne som jag drack då!!
Efterföljderna blev ont i halsen och förkyld men hellre det än det andra.

Det bästa i helgen var att solen sken, det var varmt ute och barnen var jätte snälla hela tiden (nästan iaf).
Hörde att här hemma vräkte det ner som bara den. Ibland kan ju det också vara supernice..

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Du jag läste om ögonköret som My fått. Vi i vår lilla familj har inte nåt virus, det är en liten bakteriejävel som smittat. Jag fick svar på odlingen idag.
Men vi har ju redan en salva och de är på väg bort så då behövde vi inte äta antibiotika, men skulle det blomma upp igen så lär vi ju få göra det. Men barnen, Lovisa o fanny har nog bara som my, ett virus.

kram!