tisdag 12 maj 2009

Inga prickar...

Ja då har man ringt runt i onödan.. man skämms nästan lite av att ringa Sjukvårdsupplysningen med sina dumma undringar!!
Tildes prickar är som bortblåsta. På måndag morgon så var dem bara inte där.. så det måste bara vara prickar från jordgubbarna helt enkelt ;-)

Annars just nu känner jag mig bara frustrerad, jag å My kan aldrig vara sams.
Hon lyssnar inte på vad jag säger å man får upprepa sig 100 gånger. Imorse var jag så trött å arg att tårarna bara rann.. Båda barnen blev då väldigt lugna i 30 sekunder innan My satte igång igen... ibland undrar jag vad man gör för fel.
Å pappa är alltid bäst men pappa är nästan aldrig hemma...

Nu har jag avreagerat mig lite, nu väntar tvn...

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Kankse därför Pappa är bäst, för att han så sällan är hemma. Då vet My att hon kan spela ut dig genom att säga det. My är smart, och väldigt beräknande. Henne ska man inte underskatta.
jag har nästan slutat att tjata på Loppan, hon lyssnar inte heller och jag orkar inte tjata. Det får bli som det blir. Hon får åka till dagmamman utan kläder eller skor eller vad det handlar om. Eller bli utan middag om det är så...
Ring om du vill!

Kram
Katti

Popprinsessan sa...

Skönt att prickarna är borta. Du får väl göra ett jordgubbstest :-)

Antar att jag kan vänta mig ungefär samma scenario om ett tag då... L:s pappa är bortrest väldigt mycket så just nu är det nästan bara mamma som gäller för henne. Och det är ju också ganska jobbigt, för när J väl är hemma så vill jag ju att han ex ska natta henne. Men då gråter hon och ropar efter mig.. jobbigt att höra och så klart ännu värre för maken. Är jag inte hemma så går det hur bra som helst med pappa.. De små är fasen födda smarta!!!