söndag 10 maj 2009

Prickar...

Japp då har Tilde fått prickar.. Vilken slag vet jag inte, men de var där helt plötsligt på förmiddagen när vi bytte om.

Vi åt jordgubbar i går och jag trodde att det var en allergisk reaktion därifrån men de är kvar nu ikväll. Lätt ljusa, inte knottriga och finns på bålen och ryggen.
Hon har ju varit lite eller rätt mycket gnällig, sovit konstigt, vaknat tidigt och sovit middag i nästan 3 timmar, så hon är inte riktigt på topp.
Ringde till Vårdguiden för att få råd men det kan vara vad som helst.

Vattkoppor, scharlakansfeber, allergi, värmeutslag, förkylningsutslag och bara prickar....
Bara vänta och se... jag kan och vill inte vänta!!!! Fast man måste ju, vilket val har jag???

Sen vill jag träna!!!!
Har inte fått springa på jätte länge nu. Dennis jobbade hela helgen, kommer väl om någon timme, sen åker han i morgon bitti för att vara borta hela veckan...
Måste nog ringa farfar för att be om barnvakt så jag får ta mig en tur. Innan jag blir tokig!!!!

Sverige tog brons i Hockey-VM!!! Jippi!!

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Men vilket elände. Varför får man/barnen aldrig vara friska?

Själv sitter jag då med halsont och är så jäkla skittrött! Det har varit en rätt kul helg, men intensiv och det fixar inte mitt lilla huvud just nu...

Ja, det var kul med brons, men vi missade matchen, såg bara prisutdelningen tyvärr.

Ha det!
Kramar
Katti