måndag 12 januari 2009

Ont..

Igår kväll var jag ute och sprang. Tog åt andra hållet då och eftersom det var kväll vågar jag mig inte ut i skogen eller så så det blev asfalt. Det blev en runda på 7 km gick inte så fort för jag gick emellanåt, var lite halt sen är inte kondisen den bästa heller men shit va ont jag fick i hälsenan!
Idag är det bra men jag har aldrig känt så. Kanske är skorna slut....

Men jag har hittat på iforms hemsida kan man mäta sina rundor själv och spara där sen kan man leta efter andras rundor. Ett litet tips till er som är ute och rör på er. Gåendes, springandes eller cyklandes... Finns för alla. Kanske för bilen också vem vet!!!

5 kommentarer:

Miafia sa...

Trist att få ont sådär :-( Hoppas det går över fort så du kan köra aerobics och annat.

Jag har ett kanontips ang. färdig rundor att hitta och det är på jogg.se. Jag har lagt upp ett par ;-)

CharmKatti sa...

Jogg.se är jag oxå med i. Fast inte så ambitiöst dock, eftersom jag inte löptränar just nu...
Och ang skorna Åsa, du kankse skulle prova med nya men oxå med iläggssula. När jag fick mina så blev det mesta bra, även domningarna i tårna försvann!
Och jag vet att du oxå hade dom problemen, med domningar alltså.
Kram på dig.

CharmKatti sa...

Du har förresten ett pris att hämta hos mig!

Tant Janet sa...

Bra jobbat att ta sig runt, men inget kul alla det där med hälsenan, jag hade inflamation i min förra somaren och det är ingen höjdare.
/ Jeanette

Åsa sa...

Tack för alla tips!!
Skorna är ju trots allt köpta innan My, hon är ju snart 5 så då måste dem nog vara 6-7 år. Det är ju faktiskt väldigt gammalt!!!! I skovärlden iaf...