måndag 26 januari 2009

Ont i halsen

Gud så skönt att det är måndag!!!
Svärmor har varit på besök sen i torsdags och åkte i morse sen har det varit besök av vänner med barn och i söndags kalas hela dagen, först för My`s alla kompisar och sen för släkten. Så igår tog vi hem mat från krogen för jag vägrade att laga något. Dennis ville inte heller.

Så jag var lugn och nöjd när jag gick till jobbet i morse och tänkte... äntligen måndag!! Så tänker man väl inte alltid va!!?? Men nu är det 10 månader utan att jaga presenter och annat, för vi vuxna firar ju inte om det inte är jämnt å så och det har vi klarat av....

Kände redan i går kväll att halsen var öm och det fortsätter bara. Gör inte ont å så men nyser, snorar och ömmar i halsen. Kanske inte så konstigt för ALLA på jobbet har varit sjuka länge nu och även gästerna som kommer å äter. Jag slappnar väl av nu så nu får jag allt, men men come on, I´m ready!!!

Tror inte att det är halsfluss som Katti har, vi sågs 3 minuter på färjan och var inte intima med varandra... Vet faktiskt inte om jag har haft det? Jag antar att man har j_vligt ont.

Nä det blir massor av the eller honungsvatten för kaffe är inte gott sen nån alvedon och hoppa i säng

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Nä vilken tur att vi inte var intima med varandra:-)
Har du aldrig haft halsfluss?
Själv prenumererar jag på det...

Har du otur kankse du åker på förkylningsinfluensan, men vi får hoppas att det bara är vanlig förkylning.

Ta hand om dig!