torsdag 27 maj 2010

Tömd

Den senaste tiden har My, vår äldsta dotter kommit in i någon fas där hon bara gråter och skriker så fort hon inte får som hon vill.
Typ nästan jämt då för hon vill ju bara en massa konstiga saker på konstiga tider.
Ja alla kallar det 6 års tiden. Bara att acceptera och den går över....


Som vanligt när vi kommer hem hinner jag knappt parkera bilen innan det sätts igång. Denna gång för att hon inte fick leka med en viss kompis. Klockan var lite mycket och sen har de lekt hela dagen också så det är inte så synd om henne.
När vi är inne i hallen efter mycket om och men så kastar hon en ståltermos för hon är såååå arg. Vart tror ni den hamnar???
Jo på min ena tå!! Så j-kla ont gjorde det så jag tömmer hela min tårflod och hulkar nog lika mycket som hon.
Hon blir iaf tyst... ett litet tag.
Känns som hon och jag verkligen går varandra på nerverna för tillfället.
Men som de säger. Det går över.....
NÄR DÅ!!!!

1 kommentar:

Charmkatti sa...

Usch, jag har inga tröstande ord, mer än som du säger, det går över. Loppans har gått över, äntligen!
Men så tog det fårn det att hon var fyra tills hon fyllde sex...
Så har du tur blir allt jättebra under sommaren, nu har hon ju skolan att se fram emot och hon behöver nog få lite nya utmaningar.
Kramar i massor!!