söndag 23 maj 2010

Sommar å mors dag

Var det här sommaren som var???
EN vecka med värme så man just hade vant sig.
Nä det får vi verkligen hoppas att det inte var.
Själv har jag 4 veckor semester i sommar och hoppas de blir fyllda med sol, bad och båtåkande. En och annan tur ut i landet också tror jag vi ska hinna med.
Barnen har tjatat om att vi ska sätta upp poolen men vi har tyckt att det varit lite kallt för det eftersom vi inte kan värma upp den med något. Vi har en sån där lagom pool med uppblåsbar kant. Passar oss alldelles utmärkt! Vi vuxna kan också svalka av oss och så hinner den värmas upp om nu solen vill vara framme.
Nä vi får verkligen hoppas att denna vecka inte var det fina utan bara en försmak av det som ska komma senare.
Vad gör man annars?????

Nästa helg är det ju mors dag. Själv firar vi inte riktigt sånt men jag har önskat mig två fina teckningar av mina barn. Sen blir det nog en kaka bakad till eftermiddagskaffet. Dennis fyller ju år på fredagen så då blir det nog lite fika på söndagen för honom. Hoppas på finare väder än idag:-)

2 kommentarer:

Charmkatti sa...

Mors dag....
Jag trodde det var min dag varje dag. Åtminstone är det så det känns ibland... och nu är jag inte positiv ;-)

Åsa sa...

Ja visst så känns det Å ännu värre så är det!!!