onsdag 5 maj 2010

Atjoooo

Det kliar i min hals. Man är lite förkyld och urtrött. Kan det vara pollen eller bara en vanlig förkylning...
Att jag sen har ont i hela högra sidan,från huvudet ner ut i ena fingret och sen vidare ner i rumpan gör ju saken inte bättre. MEN jag har tagit mig till en sjukgymnast som prövar en del.
Ska dit i morgonbitti, undrar om jag kan jobba sen eller om jag kommer ha så ont???
Ja det skulle väl inte vara hela världen heller om man nu inte skulla kunna jobba. Världen klarar sig ändå. De på jobbet också ( får man ju hoppas iaf!!).
Jag förstår inte nu hur jag kunnat gå så länge med att skjuta på problemet innan man söker hjälp, varför är man så dum???

Annnars ikväll har vi fått hemlevererat tjejernas lekstuga!!
En begagnad en som behöver målas och fixas om men det ska bli kul!!
Nu står den ju inte heller där den ska, för där den ska stå ligger en massa fällda träd!!!!
Ja det är tur att det snart är helg. Hoppas maken är lite ledig också så vi kanske kan flytta den så den slipper stå mitt på gräsmattan!
Ja man är ju inte sysslolös när man är ledig iaf ;-)!!

Inga kommentarer: