söndag 16 maj 2010

Lång helg

Denna helg har känts väldans lång även fast jag inte varit långledig.
I torsdags var jag i för sig ledig men jobbade i fredags.
Då fick maken och jag vara barnlediga, gå på en lugn middag med goda vänner, spela tv quiz och ha sovmorgon!!
På lördagen hade vi nästan en hel dag hemma innan vi åkte på kalas och hämtade hem barnen. Kanske inte så konstigt att den har känts lång.

Solen, solen, solen. Vad man njuter när den tittar fram så här. Kunde bara ha linne och shorts på mig i lördags- Helt underbart. Nu är kroppen fulladdad med D vitamin.

Tilde bestämde sig i onsdags att nu vill hon inte ha blöja på natten längre... jaha... känns detta bra för henne så kör vi på. Dock vill hon ju gärna ha en massa välling, ja eller massa vet jag inte men välling vill hon ha. Första natten gick jättebra utan olyckor men i natt ville hon inte kissa när jag tog upp henne så då kissa hon i sängen. Jaja tur att det är varmt så det går snabbt att torka på dagen.
Det är ju rätt skönt och en bra tid att börja och vill hon så kan man ju inte säga nej. Det är ju bara lite bökigt när man är mitt i det.

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Ja var glad att du har nån som vill...
För det har inte jag, men det kommer väl, sommaren är ju som sagt bästa tiden för dessa övningar.
Kramar!