onsdag 18 november 2009

VAB och träning

Nu har jag varit hemma i tre dagar med Tilde. Febern pendlar mellan 38.5- 40.2!! Det hade hon igår em. Yrade gjorde hon också. Tyckte så synd om henne.
Jag är ju inte så förtjust i piller men då fick hon ett!!
Hör ju runt omkring att det är många sjuka nu, men Tilde hon har bara feber. Inga prickar, ingen hosta, inte förkyld, ingenting. Konstig.
Man blir ju lite rastlös av att gå hemma och egentligen inte göra något. Vad kan man göra. Leka lite, rita, se film och läsa sagor. Allt är typ roligt i 5 sekunder, tycker Tilde. Sen har jag svårt att bara sitta och göra ingenting....
Putsa faktiskt en del fönster idag. Behövligt och Tilde "hjälpte" till på sitt sätt!!

Vi har försökt att komma ut en sväng per dag för frisk luft gör nog susen!
Lite konstigt för i morse tänkte jag att febern borde vara borta, hon var ju så rackarns pigg. Nä, då visade termometern på 38.8!! Tänk om man själv hade det. Då vore man ju dödssjuk.

Kom iväg och träna aerobic ikväll iaf och det var jätteskönt. Att ta ut sig lite, svettas som en gris, och bara få vara vuxen...utan barn.
Jag undrar vad vi ska hitta på imorgon??

Inga kommentarer: