måndag 16 november 2009

Grå måndag

I dag var det lika roligt att vakna som vanligt!!! De senaste dagarna har ju molnen varit precis ovanför hustaket. Usch!!

Tilde och jag var hemma och vabba idag. Feber på 39,1 hittills. Säger att hon har ont, å pekar på halsen... Glass e gott :-)
Själv har jag eller vi kikat i leksakskataloger och tidningar för att hitta julklappar. För Tilde lät mig knappt gå på toaletten. Sen ville hon inte sova. Vi gick på promenad med vagnen, la oss båda i sängen... sen i soffan med filt och film... men nej. Ögonen for igen när vi satt i bilen och skulle hämta My. Nu tror jag hon sover i min säng också. Man behöver ju det när man är sjuk.

My ville gå till dagmamman idag för de ska vara hos en annan dagmamma denna vecka. Hon har HÄSTAR, hund och kaniner. Så hon var väldans glad att komma iväg i morse. Lite ledsen när jag hämtade för de hade inte fått rida...
Får se hur hon gör i morgon, jag och Tilde är hemma

Inga kommentarer: